sábado, setembro 08, 2007

João Paraskeva


Participa no congreso no diálogo "Medio ambiente, globalización e alterglobalización", xunto con Carlos Taibo e Marcos Reigota.

É profesor no Instituto de Educación e Psicoloxía da Universidade de Minho, Portugal, e profesor visitante nas Universidades de A Coruña, España e Universidade Internacional de Pelotas, Brasil. Traballou e traballa en proxectos de cooperación no ámbito da educación nalgúns países africanos.
Fundador da revista Currículo sem Fronteiras (www.curriculosemfronteiras.org) - Revista para unha educación crítica e emancipatoria, coordina coleccións na área das "Políticas Educativas e Curriculares", "Media, Política, e Estudios Culturais" e pertence a varios consellos editoriais de revistas científicas, entre elas "The Journal for Critical Education Policy Studies". É membro da "American Education Research Association" e parecerista dos grupos de traballo "Curriculum Studies", "Educations Policy and Politics", "Postsecundary Education", "Paulo Freire Special Interest Group", e "Marxian Analysis of Schools, Society and Education" da "American Education Research Association". Ten traballos publicados en Portugal e no estranxeiro e ten traducido para a lingua portuguesa traballos de intectuais radicais e críticos dos Estados Unidos, Canadá, Inglaterra, España e Arxentina. A súa investigación tense centrado en nunha abordaxe crítica - posestrutural en torno das políticas educativas, globalización, neoliberalismo, neocolonialismo. De entre as súas publicacións destaca:

(1) As Dinâmicas dos Conflitos Ideológicos e Culturais na Fundamentação do Currículo, (2) Currículo: Factos e Significações (3) A Reforma Curricular do Ensino secundário. Gritos e Ecos de um Silêncio Cumprido, (4) Ventos de Desescolarização: A Nova Ameaça à Escolarização Pública (em co-autoria com Jurjo Torres Santomé e Michael Apple), (5) Diálogos Educacionais e Curriculares à Esquerda (em co-autoria com Álvaro Hypólito e Luís Gandin), (6) Um Século de Estudos Curriculares, (7) Reinventar a Pedagogia Crítica (em co-autoria com César Rossatto e Ricky Lee Allen), (8) Currículo e Multiculturalismo, (9) Ideologia, Cultura e Currículo, (10) Marxismo e Educação – Volume 1 (em co-autoria com Wayne Ross e David Hursh), (11) Multuculturalismo, Currículo e Formação Docente – Volume 1em co-autoria com Júlio Diniz-Pereira e Gloria Ladson-Billings), (12) Multuculturalismo, Currículo e Formação Docente – Volume 2 (em co-autoria com Júlio Diniz-Pereira e Gloria Ladson-Billings, (13) Currículo e Tecnologia Educativa – Volume 1 (em co-autoria com Lia Oliveira), (14) Currículo sem Fronteiras – Por uma Educação Crítica e Emancipatória – Volume 1 (e em co-autoria com Álvaro Hypólito e Luís Gandin), (15) Currículo sem Fronteiras – Por uma Educação Crítica e Emancipatória – Volume 2 (e em co-autoria com Álvaro Hypólito e Luís Gandin), (16) Currículo sem Fronteiras – Por uma Educação Crítica e Emancipatória – Volume 3 (e em co-autoria com Álvaro Hypólito e Luís Gandin). No prelo (2007), encontram-se as seguinte sobras, (17) Educação e Poder – Abordagens Críticas e Pós-Estruturais, (18) Novas Abordagens Curriculares, (19) Marxismo e Educação – Volume 2, (20) Currículo e Tecnologia Educativa – Volume 2 (em co-autoria com Lia Oliveira); (21) Currículo e Tecnologia Educativa – Volume 3 (em co-autoria com Lia Oliveira e António Batel). Em (2008), (22) Here I Stand. A Long Revolution, (23) What Happened to Critical Pedagogy?, (24) Antologia Crítica da Formação Docenteem co-autoria com Júlio Diniz-Pereira e Keneth Zeichner), (25) Génese do Campo de Estudos do Currículo, (26) A Gestão Científica do Currículo, (27) O Rio Curricular Progressista, (28) Currículo e Estudos Culturais, (29) Educação Pública, Democracia e Justiça Social – Contributos (Neo)Marxistas, (30) Pedagogy with the Oppressed – Celebrating Paulo Freire (em co-autoria com Joe Kincheloe e Shirley Steinberg). ( (

Nenhum comentário: